مشاوره و آموزش مدیران و سرپرستان تالارها
- مشاوره در جهت چابک سازی ساختار سازمانی بخش ها و منابع انسانی.
- تدوین شرح وظایف دقیق و کنترل کارایی کارکنان.
- شناسایی و ارزیابی توانایی و استعدادهای کارکنان، بر اساس روش های علمی و عملی.
- ارائه راهکار های کاربردی مهارت های فوق حرفه ای شغلی و استفاده از آن در فضای واقعی.
- تنظیم شاخص های عملکرد مدیریت برنامه ها.
- مدیریت استراتژیک فرایندها و افزایش قدرت تصمیم گیری مدیران.
- آموزش اصول مشتری مداری در تالارهای پذیرایی.
- مشاوره و آموزش تکنیک های مدیریت تجربه مشتریان.
- آموزش بکارگیری تکنیک های بازاریابی پنج بعدی و افزایش رضایت مشتریان.
- بازمعماری مورد نیاز فرایندهای کاری در سازمان.
- مشاوره اصول و فنون مذاکرات در جلسات سازمانی.
- آموزش اصول گفتاری و رفتاری و زبان بدن مدیران بر اساس استانداردهای اسلامی.
سرفصل های کارگاه آموزش کارکنان و ارزیابی فعالیت ها
- اصول بهداشت و آراستگی (فردی و نوع پوشش/ محیط رستوران و خوابگاه/ میز و لوازم پذیرایی).
- آداب ایستادن و حریم اجتماعی و محدوده استقرار بر اساس شرایط محیطی و آناتومی بدن.
- نحوه استقبال و بدرقه مهمانان (استاندارد حرکت و سرعت دست ها، پاها و طرز راه رفتن و...).
- تاثیر جملات و کیفیت صدا، در ارتباطات شفاهی با مشتریان و ایجاد حس شوق.
- انواع نگاه از لحاظ، محدوده، مدت زمان و زوایای استاندارد در ارتباط چشمی با مخاطبان.
- چگونگی تائید دادن به درخواست های مشتریان و نحوه ارجاع یا پاسخ دادن به سوالات آنها.
- تکنیکهای برخورد با شکایات مشتریان ناراضی از سرویس دهی و حفظ و افزایش رضایت آنان.
- الزامات و بررسی انواع طرز لبخند در هنگام معاشرت حضوری با مشتریان.
- شیوه تفکیک و جمع آوری لوازم و مواد برگشت پذیر و طرز آماده کردن میز و صندلی ها.
- اصول آداب معاشرت در مواجهه با مشتریان سالمند و کودکان.
- کنترل خشم و مدیریت عواطف و احساسات و هیجانات (EQM).
- آموزش نحوه قدردانی و تشکر از مشتریان با گفتار و زبان بدن.
- آموزش اصول و روند پذیرایی از مهمانان رزرو در مراسم و رویدادهای ویژه VIP
- کاهش لهجه با چهار تکینک کاربردی و بهبود ارتباطات کلامی.
- آموزش ارتباط سرگارسون و مدیر سالن با مهمانان خارجی و سفارش گیری از آنها (عربی-انگلیسی-فرانسه).
- ایجاد و افزایش انگیزه و رغبت در حین کار در تالار و ارتباط با مشتریان و سایر همکاران.
- آموزش طب کار و رفع خستگی و بهبود سلامت و انرژی کارکنان و جلوگیری از بیماری آنها.