آموزش مهارت های تالار داری

مشاوره و آموزش مدیران و سرپرستان تالارها

  1. مشاوره در جهت چابک سازی ساختار سازمانی بخش ها و منابع انسانی.
  2. تدوین شرح وظایف دقیق و کنترل کارایی کارکنان.
  3.  شناسایی و ارزیابی توانایی و استعدادهای کارکنان، بر اساس روش های علمی و عملی.
  4.  ارائه راهکار های کاربردی مهارت های فوق حرفه ای شغلی و استفاده از آن در فضای واقعی.
  5. تنظیم شاخص های عملکرد مدیریت برنامه ها.
  6. مدیریت استراتژیک فرایندها و افزایش قدرت تصمیم گیری مدیران.
  7. آموزش اصول مشتری مداری در تالارهای پذیرایی.
  8. مشاوره و آموزش تکنیک های مدیریت تجربه مشتریان.
  9. آموزش بکارگیری تکنیک های بازاریابی پنج بعدی و افزایش رضایت مشتریان.
  10.  بازمعماری مورد نیاز فرایندهای کاری در سازمان.
  11.  مشاوره اصول و فنون مذاکرات در جلسات سازمانی.
  12. آموزش اصول گفتاری و رفتاری و زبان بدن مدیران بر اساس استانداردهای اسلامی.


سرفصل های کارگاه آموزش کارکنان و ارزیابی فعالیت ها

  1. اصول بهداشت و آراستگی (فردی و نوع پوشش/ محیط رستوران و خوابگاه/ میز و لوازم پذیرایی).
  2. آداب ایستادن و حریم اجتماعی و محدوده استقرار بر اساس شرایط محیطی و آناتومی بدن.
  3. نحوه استقبال و بدرقه مهمانان (استاندارد حرکت و سرعت دست ها، پاها و طرز راه رفتن و...).
  4. تاثیر جملات و کیفیت صدا، در ارتباطات شفاهی با مشتریان و ایجاد حس شوق.
  5. انواع نگاه از لحاظ، محدوده، مدت زمان و زوایای استاندارد در ارتباط چشمی با مخاطبان.
  6. چگونگی تائید دادن به درخواست های مشتریان و نحوه ارجاع یا پاسخ دادن به سوالات آنها.
  7. تکنیکهای برخورد با شکایات مشتریان ناراضی از سرویس دهی و حفظ و افزایش رضایت آنان.
  8. الزامات و بررسی انواع  طرز لبخند در هنگام معاشرت حضوری با مشتریان.
  9. شیوه تفکیک و جمع آوری لوازم و مواد برگشت پذیر و طرز‌ آماده کردن میز‌ و‌ صندلی ها.
  10. اصول آداب معاشرت در مواجهه با مشتریان سالمند و کودکان.
  11. کنترل خشم و مدیریت عواطف و احساسات و هیجانات (EQM).
  12. آموزش نحوه قدردانی و تشکر از مشتریان با گفتار  و زبان بدن.
  13. آموزش اصول و روند پذیرایی از مهمانان رزرو در مراسم و رویدادهای ویژه VIP
  14. کاهش لهجه با چهار تکینک کاربردی و بهبود ارتباطات کلامی.
  15. آموزش ارتباط سرگارسون و مدیر سالن با مهمانان خارجی و سفارش گیری از آنها (عربی-انگلیسی-فرانسه).
  16. ایجاد و افزایش انگیزه و رغبت در حین کار در تالار و ارتباط با مشتریان و سایر همکاران.
  17. آموزش طب کار و رفع خستگی و بهبود سلامت و انرژی کارکنان و جلوگیری از بیماری آنها.