از راه اندازی تا پشتیبانی کامل
تیم های حرفه ای در کلینیک فوق تخصصی بینا مدیران،
آماده ارائه راهنمایی، مشاوره و اجرا در تمامی مراحل
- مدیریت حرفه ای کافی شاپ
- انتخاب و انتصاب پرسنل و کارکنان و شرح وظایف آن ها
- آشنایی با دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز و نحوه کار با دستگاه ها
- نظارت و رسیدگی اصولی به امور مختلف کافی شاپ
- تسلط بر اصول طراحی و دیزاین کافی شاپ
- آشنایی با سلایق و خواسته های به روز مشتری و چگونگی برآورده ساختن آن ها
- مدیریت امور مالی کافی شاپ
- انتخاب بهترین مکان برای احداث کافی شاپ
- رعایت نکات مربوط به بهداشت و سلامت
- آشنایی با نکات مربوط به تأسیس کافی شاپ و کسب مجوزهای مربوطه
- آموزش منونویسی و کنترل کاست
- آموزش نظافت دستگاه و سرویس کاری ماشین اسپرسو و بهداشت کافی شاپ
- مشاوره جهت اخذ جواز کسب کسب، قوانین اتحادیه و بهداشت و اماکن
- آموزش نحوه صحیح و اصولی دکوربندی
- مشاوره جهت راه اندازی کافه و خرید تجهیزات
مشاوره مدیران کافه به روش منتورینگ چیست؟
به زبان ساده و خودمانیتر، منتورینگ رابطهای است که در آن مِنتور (مشاور) کمک میکند تا مدیران مسیر شغلی را سریعتر و سادهتر و با خطای کمتری طی نمایند.
کلینیک فوق تخصصی بینا مدیران ارائه دهنده آموزش های برندسازی شخصی برای مدیران کافه به شرح ذیل میباشد:
- برندسازی شخصی و شغلی با تقویت ویژگی های کاریزماتیک
- روش های کسب اعتماد و درآمد از طریق کاریزماتیک بودن
- روش های حضور موثر و مطرح شدن به عنوان مدیر کاریزماتیک
- نحوه حضور و مطرح شدن به عنوان مدیر معتمد، جذاب و مورد تایید و توجه
- تقویت مهارت رهبر بودن به جای مدیر بودن
- تقویت احساس خوب در زندگی با پرورش هنر جذاب بودن
- فن بیان و اصول متقاعدسازی
- اصول پوشش و انتخاب لباس
- نحوه برقراری ارتباط دو طرفه
- کاریزما و زبان بدن
- آسیب پذیری ناشی از حضور در رسانه ها و تبدیل آن به نقطه قوت
- تاثیر حضور در رسانه ها برای تقویت شخصیت کاریزماتیک
- نوع حضور جذاب و مورد توجه در رسانه های دیجیتال
- کاریزما برای تیپ های شخصیتی مختلف در مدل MBTI
- نحوه برقراری ارتباط جذاب برای افراد با ویژگی های شخصیتی متفاوت