راه اندازی و پشتیبانی

از راه اندازی تا پشتیبانی کامل

تیم های حرفه ای در کلینیک فوق تخصصی بینا مدیران،

آماده ارائه راهنمایی، مشاوره و اجرا در تمامی مراحل

  1. مدیریت حرفه ای کافی شاپ
  2. انتخاب و انتصاب پرسنل و کارکنان و شرح وظایف آن ها
  3. آشنایی با دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز و نحوه کار با دستگاه ها
  4. نظارت و رسیدگی اصولی به امور مختلف کافی شاپ
  5. تسلط بر اصول طراحی و دیزاین کافی شاپ
  6. آشنایی با سلایق و خواسته های به روز مشتری و چگونگی برآورده ساختن آن ها
  7. مدیریت امور مالی کافی شاپ
  8. انتخاب بهترین مکان برای احداث کافی شاپ
  9. رعایت نکات مربوط به بهداشت و سلامت
  10. آشنایی با نکات مربوط به تأسیس کافی شاپ و کسب مجوزهای مربوطه
  11. آموزش منونویسی و کنترل کاست
  12. آموزش نظافت دستگاه و سرویس کاری ماشین اسپرسو و بهداشت کافی شاپ
  13. مشاوره جهت اخذ جواز کسب کسب، قوانین اتحادیه و بهداشت و اماکن
  14. آموزش نحوه صحیح و اصولی دکوربندی
  15. مشاوره جهت راه اندازی کافه و خرید تجهیزات

مشاوره مدیران کافه به روش منتورینگ چیست؟

به زبان ساده و خودمانی‌تر، منتورینگ رابطه‌ای است که در آن مِنتور (مشاور) کمک می‌کند تا مدیران مسیر شغلی را سریع‌تر و ساده‌تر و با خطای کمتری طی نمایند.

کلینیک فوق تخصصی بینا مدیران ارائه دهنده آموزش های برندسازی شخصی برای مدیران کافه به شرح ذیل میباشد:

  1. برندسازی شخصی و شغلی با تقویت ویژگی‌ های کاریزماتیک
  2. روش‌ های کسب اعتماد و درآمد از طریق کاریزماتیک بودن
  3. روش ‌های حضور موثر و مطرح‌ شدن به ‌عنوان مدیر کاریزماتیک
  4. نحوه حضور و مطرح‌ شدن به‌ عنوان مدیر معتمد، جذاب و مورد تایید و توجه
  5. تقویت مهارت رهبر بودن به‌ جای مدیر بودن
  6. تقویت احساس خوب در زندگی با پرورش هنر جذاب بودن
  7.  فن بیان و اصول متقاعدسازی
  8. اصول پوشش و انتخاب لباس
  9. نحوه برقراری ارتباط دو طرفه
  10. کاریزما و زبان بدن
  11. آسیب‌ پذیری ناشی از حضور در رسانه ‌ها و تبدیل آن به نقطه قوت
  12. تاثیر حضور در رسانه‌ ها برای تقویت شخصیت کاریزماتیک
  13. نوع حضور جذاب و مورد توجه در رسانه‌ های دیجیتال
  14. کاریزما برای تیپ‌ های شخصیتی مختلف در مدل  MBTI
  15. نحوه برقراری ارتباط جذاب برای افراد با ویژگی‌ های شخصیتی متفاوت