بینا مدیران در یک نگاه

بینا مدیران یک موسسه تخصصی در امر اجرای آموزش های ضمن خدمت کارکنان در محل به روش کوچینگ و مشاوره مدیران کسب و کارها در محل به روش منتورینگ می باشد؛ و نیز برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی - مهارتی، انتقال دانش فنی، مطالعه و ارزیابی و برپایی کارگاه های اختصاصی و اجرای آموزش فرایندهای مدیریت و نیز مشاوره کسب و کارها، بخشی از اساسنامه موسسه است.

موسسه بینا مدیران برای ایجاد و افزایش رضایت کارفرمایان، کارکنان و مشتریان کسب و کارها مشغول به فعالیت می باشد و آموزش هایی از قبیل آموزش رفتار حرفه ای کارکنان، آموزش آداب معاشرت و مشتری مداری، آموزش اصول پذیرایی و آداب تشریفات، مشاوره مدیران کاریزماتیک و نیز مشاوره روانشناختی و انگیزشی کارکنان از اهم فعالیت های این موسسه می باشد.

مبدا آغاز فعالیت این موسسه در هفدهم اسفندماه سال ۱۳۹۴ در پیام رسان تلگرام با محتوای اخبار و آموزش و اطلاع رسانی موارد مدیریت بازرگانی در قالب کانال تخصصی مدیریت بازرگانی با نام "بینا مدیران" بوده است.

با توجه به تنوع نیازهای مشتریان و تعدد دغدغه های مدیران و نیز ضرورت افزایش کارایی و رغبت منابع انسانی و همچنین بهره مندی از سطح بهینه امکانات و پتانسیل های سازمان به جهت رسیدن به جایگاه مطلوب برای کسب و کارهای مختلف، در سال ۱۳۹۷ موسسه ای با عنوان بینا مدیران به شماره ثبت 46306 تاسیس گردید؛ موسس و بنیان گذار این مجموعه آقای دکتر ابراهیم وکیل به عنوان مدیر عامل این نهاد قرار دارد. دفتر مرکزی در کشور ایران شهر تهران در منطقه سعادت آباد واقع شده است.

با بینا مدیران، مدیریت مشتری نوازی (مشتری مداری + مهمان نوازی) مجموعه پذیرائی خود را بیشتر نمائید...