آموزش کارکنان فست فود

در بینا مدیران با بکار گیری روش کوچینگ در تمام آموزش ها، در تلاش هستیم حداکثر بازدهی را استخراج کنیم...

** کلینیک بینا مدیران، تنها موسسه آموزشی در ایران که  16 سرفصل تخصصی برای کارکنان فست فودها دارد**

کلینیک فوق تخصصی بینا مدیران ارائه دهنده آموزش های ضروری برای کارکنان فست فودها

  • هد ویتر و ویتر
  • خوشامدگو یا هاست
  • پارکبان و نگهبان
  • سرپرست آشپزخانه
  • صندوقدار و مسئول رزرو
  • نیروی خدماتی
  • پیتزا زن
  • ساندویچ زن
  • سوخاری زن
  • بخش دلیوری و بسته بندی و پک
  • پیک موتوری


** کلینیک بینا مدیران، تنها موسسه آموزشی در ایران که  16 سرفصل تخصصی برای کارکنان فست فودها دارد**

16 سرفصل تخصصی این دوره کارگاه آموزشی

  1. اصول بهداشت و آراستگی (فردی و نوع پوشش/ محیط فست فود و خوابگاه/ میز و لوازم پذیرایی).
  2. آداب ایستادن و حریم اجتماعی و محدوده استقرار بر اساس شرایط محیطی و آناتومی بدن.
  3. نحوه استقبال و بدرقه مهمانان (استاندارد حرکت و سرعت دست ها، پاها و طرز راه رفتن و...).
  4. تاثیر جملات مثبت و منفی و کیفیت صدا در ارتباطات شفاهی با مشتریان و ایجاد حس شوق.
  5. مباحث نگاه از لحاظ نوع، محدوده، مدت زمان و بررسی زوایای استاندارد در ارتباط چشمی با مخاطبان.
  6. چگونگی تائید دادن به درخواست های مشتریان و نحوه ارجاع یا پاسخ دادن به سوالات آنها.
  7. چگونگی پیشنهاد دادن اقلام منو و تکنیک های افزایش فروش سفارشات سودآور مشتریان.
  8. تکنیک های برخورد با شکایات مشتریان ناراضی از سرویس دهی و حفظ و افزایش رضایت آنان.
  9. الزامات و بررسی انواع  طرز لبخند در هنگام معاشرت حضوری با مشتریان.
  10. اصول آداب معاشرت در مواجهه با مشتریان سالمند و کودکان.
  11. کنترل خشم و مدیریت عواطف و احساسات و هیجانات (EQM).
  12. آموزش نحوه قدردانی و تشکر از مشتریان با گفتارو زبان بدن.
  13. کاهش لهجه با چهار تکینک کاربردی و بهبود ارتباطات کلامی.
  14. آموزش ارتباط گارسون با مهمانان خارجی و سفارش گیری از آنها (عربی-انگلیسی-فرانسه).
  15. ایجاد و افزایش انگیزه و رغبت در حین کار در فست فود و ارتباط با مشتریان و سایر همکاران.
  16. آموزش طب کار و رفع خستگی و بهبود سلامت و انرژی کارکنان و جلوگیری از بیماری آنها.


>> آموزش کارکنان به روش کوچینگ چیست؟

کوچینگ  روشی کاربردی در آموزش است که در آن به جای آموزش گروهی در مکان کلاس، آموزش در محل کار و در حین انجام کار برای افراد صورت میگیرد.

از  مزایای این نوع آموزش، انتقال مطالب بصورت مربیگری در حین انجام کار  میباشد که بطور همزمان فرد یادگیرنده، مورد آموزش و امتحان و ارزیابی قرار  خواهد گرفت و با توجه به قرار گرفتن مربی در کنار افراد در محیط واقعی کسب و  کار این امکان را فراهم میسازد که در صورت بروز سوال، در همان لحظه، پاسخ  علمی و عملی و نحوه صحیح کار آموزش داده شود و بدون نیاز به یادداشت مطالب،  آموزش ها در رفتار فرد آموزش گیرنده ثبت میگردد و در این راستا با توسعه  مهارت های فردی کارکنان، سازمان با افزایش راندمان مواجه خواهد شد.

شایان  ذکر است که این نوع از آموزش، برای کارکنان با هر سطحی از سواد، طراحی و  تست شده است و نتایج قابل توجهی برای سازمان ها به همراه داشته است.