آموزش کارکنان کافه

در بینا مدیران با بکارگیری روش کوچینگ در تمام آموزش ها، در تلاش هستیم حداکثر بازدهی را استخراج کنیم...

20 سرفصل آموزشی برای کارکنان کافه ها

  1. تهیه و سرو انواع قهوه
  2. تهیه و سرو انواع شیک ، گلاسه و اسموتی
  3. تهیه و سرو انواع غذاهای مخصوص کافه
  4. تهیه و سرو انواع پیش غذا ، دسر ، سالاد و کیک
  5. آموزش تخصصی نوشیدنی های سرد | میکسولوژی مولکولی
  6. آموزش تخصصی رُست قهوه – برشته کاری قهوه
  7. آموزش تخصصی کیک و شیرینی کافی شاپی – آموزش شیرینی پزی
  8. آموزش شناخت دانه قهوه و نحوه فرآوری دانه قهوه و رُست قهوه
  9. آموزش انواع قهوه های دمی(V60 ، کمکس ، ائروپرس ، کلد برو ، فرنچ پرس و قهوه ترک)
  10. آموزش انواع قهوه های بر پایه اسپرسو (آمریکانو ، کاپوچینو، کارامل ماکیاتو، موکا، آفوگاتو)
  11. آموزش تخصصی لته آرت- طراحی روی قهوه (شیمی شیر ، فوم گیری صحیح و اصولی )
  12. آموزش انواع قهوه های سرد (آیس کافی ها)
  13. آموزش انواع دمنوش ها
  14. آموزش کلیه مهارت های بارتندری و معرفی ابزارها و تجهیزات بار سرد
  15. آموزش انواع نوشیدنی های سرد ( انواع شیک و اسموتی و ماکتیل ) و گارنیش مدرن
  16. آموزش ساخت سیروپ های دست ساز
  17. آموزش کار با دستگاه های آسیاب مختلف
  18. آموزش کار با دستگاه اسپرسو صنعتی
  19. آموزش انتخاب قهوه مناسب و ترکیبات آن
  20. آموزش حرفه ای کار با دستگاه های صنعتی موجود در کافه


کلینیک فوق تخصصی بینا مدیران ارائه دهنده آموزش های ضروری برای

کارکنان کافه ها در بخش های ذیل میباشد:

  • باریستا حرفه ای
  • بارتندر حرفه ای
  • بک بار حرفه ای
  • صندوقدار حرفه ای
  • ویتر و هد ویتر حرفه ای
  • نیروی خدماتی

آموزش مدیران کافه به روش کوچینگ چیست؟

کوچینگ  روشی کاربردی در آموزش است که در آن به جای آموزش گروهی در مکان کلاس، آموزش در محل کار و در حین انجام کار برای افراد صورت میگیرد.

از مزایای این نوع آموزش، انتقال مطالب بصورت مربیگری در حین انجام کار میباشد که بطور همزمان فرد یادگیرنده، مورد آموزش و امتحان و ارزیابی قرار خواهد گرفت و با توجه به قرار گرفتن مربی در کنار افراد در محیط واقعی کسب و کار این امکان را فراهم میسازد که در صورت بروز سوال، در همان لحظه، پاسخ علمی و عملی و نحوه صحیح کار آموزش داده شود و بدون نیاز به یادداشت مطالب، آموزش ها در رفتار فرد آموزش گیرنده ثبت میگردد و در این راستا با توسعه مهارت های فردی کارکنان، سازمان با افزایش راندمان مواجه خواهد شد.

شایان  ذکر است که این نوع از آموزش، برای کارکنان با هر سطحی از سواد، طراحی و  تست شده است و نتایج قابل توجهی برای سازمان ها به همراه داشته است.